آرش صخره نورد می شود

به به


چه ورزش مفرحی

نمی دونید چه کیفی داره تا چشم مامان و بابا رو دور می بینی با یه حرکت سریع بپری بالای مبل و بعد از اون بالا به آدمایی که دارن با تعجب نگات می کنن بگی دااااااااااااااااااااااااااا (بزگترا بهش می گن دالی) 


یکی از مبلای خونه ما بالاش یه چند تا دکمه داره .....  وقتی دکمه شو می زنم یهویی یه باد خنکی بهم می خوره و کلی کیف می کنم.

تصمیم گرفتم از این به بعد وقتی گرمم می شه و هیچ کس نمی فهمه من چمه خودم دست به کار بشم و برم بالای مبل و باد خنک زنو روشن کنم...........

چه حالی می ده بی نیازی


تازه بعد از تمرینات ابتدایی صخره نوردی الان به مرحله advanced رسیدم و خودم از روروئکم میرم بالا و توش می شینم و هر وقت خسته شدم خودم میام پایین....


دیگه می خوام اسم خودمو بذارم آرش بی نیاز


تا بعد


آرشیدا ژیمیناست می شود

وایییییییییییییی

چه کیفی داره این راه رفتن .............تازه دویدن کیفش بیشتره....اگه می دونستم اینقدر باحاله ....از همون روز اولی که به دنیا اومدم حتما می دویدم


نمی دونید که از وقتی فهمیدم یه دقیقه هم یه جا بند نمی شم و همش در حال دویدنم .... و یه جماعتی هم دنباله من می دون که من یه وقت با کله تو در و دیوار نرم .......البته این ماله دو ماه پیشه که تازه این کار رو یاد گرفته بودم...الان دیگه بزرگ شدم و به هیچ کس نیاز ندارم


چند روزای پیشا

من پیشونیمو گذاشتم روی زمین....  زانوهامو صاف کردم انگار که می خوام وایسم . ولی پیشونیم هنوز زمین بود

بعد یه دفعه ای پاهامو بلند کردم ... از روی سرم ردش کردم و اون یکی طرف سرم پاهامو زمین گذاشتم..................  خدای من................  این یکی چقدر کیف داره


مامانی بهش می گه کله ملق......فکر کنم کله ملقم یاد گرفتم ..

هورااااااااااااااااا


تا شیرین کاری بعدی خدا نگهدار