سفر این هفته





این عکسای خوشگل عکسای طبیعت قشنگ جاده دیلمانه


یه جای فوق العاده که دیدنشو به همه دوستای خوبمون که یه عالمه دوستشون داریم   توصیه می کنیممممم

اینم عکسای سفر




اینجا باغ لاله گچسره .......   با یه عالمه گل لاله خوشگل















اینم یه عکس هنری از بابایی



بلاخره رسیدیم و آتیش سوزوندن شروع شد




اینجا هم تله کابین رامسره


در واقع می شه اولین تجربه تله کابین برای آرش و آرشیدا  










یه عکس قشنگ از شهر زیبای رامسر














دومین سفر

جای همه دوستای خوبه خوبمون خالی

چند روزی رفتیم رامسر ...هوا عالی بود و همه جا سبز سبز و کلی خوشگل

بوی شکوفه های نارنج هم همه جا احساس می شد


خلاصه خیلی خوش گذشت 


چند تا مکالمه سفری


آرشیدا :  آرش بریم آتیش بسوزونیم

آرش:  اومددددددددم

من :


_________________________________________


آرش: چرا به ذره بین من دست زدی.........دعوات کنم ؟؟؟

آرشیدا:   دعوا کردی ؟؟؟؟   برم گریه کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آرش:  آره ....برو خونتون بخواب

آرشیدا:     و شروع می کنه به گریه کردن


____________________________________________


آرشیدا : مامان ساعت 12 شده ....چشماتو ببند من قصه علی کوچولو بگم برات .....بخواب

(تازگیا ارشیدا مامانشو می خوابونه .....آخر زمونه دیگه)


وسط قصه ....

آرشیدا رو به مامانش:  مامان تو عشق منی


من: