شبهای تابستان

شبهای تابستون خیلی ددریتون کرده

به محض اینکه می بینید هوا تاریک شده می گید کجا بریم ؟؟؟  بعدشم خودتون شروع می کنید نظر دادن

هر جایی هم که میریم اسمش تو ذهنتون می مونه و سیوش می کنین واسه شبهای بعد

بابایی هم که همیشه واسه بیرون رفتن آمادست منم علیرغم اینکه خیلی وقتا خسته ام ولی مخالفت نمی کنم که بتونم شادیتونو ببینم


تازگیا چند تا اصطلاح یاد گرفتین که خیلی حرف زدنتو با مزه کرده دلم نیومد ننویسمشون

یکیش اینه که تا یه کاری کسی براتون می کنه و خوشتون میاد بهش می گید  دمت گرم !!!! 

این یکی رو هم از کارتون میکی موس یاد گرفتین

وقتی می خورید زمین و دست و پاتون درد میگیره بلند می شید و می گید:    بی خیال درد  



چند شب پیش هم آرشیدا اومده به من می گه مامان بیا بریم عسل (اسم یه باغ تفریحی )  حالشو ببریممممممممم 









جوجه های خوشگلم یه عالمه معذرت از اینکه مدت زیادی که از خاطراتتون و شیرین  زبونیاتون کمتر می نویسم

روز به روز دارید بزرگتر و عاقلر میشید

آرشیدای نازم

تازگیا  از هر 10 تا حرفی که می زنی 5 تاش اینه که وقتی کوچولو بودم این کار می کردم و وقتی کوچولو بودم اون کارو می کردم

این که خودت به این باور رسیدی که بزرگ شدی خیلی رو کارها و رفتارات تاثیر می ذاره

دلت می خواد تو تمام کارایی که من انجام می دم بهم کمک کنی تا می بینی مشغول یه کاری هستم بدو بدو میای به قول خودت کمک

البته خیلی وقتا کمکات در این حده که میای مچ دستمو میگیری و تو حرکت دادن دستم بهم کمک می کنی عشقم

 

آرش عزیزم

تو هم که واسه خودت رسما مرد شدی و یه سره خودتو با بابایی و دایی جونت مقایسه کنی

وقتی می خوای بری بیرون همش می گی این لباسمو بپوشون شکل بابایی بشم یا اون تی شرتو می خوام شکل دایی جون بشم

یکی از کارایی که تازگیا یاد گرفتیو انجام می دی که واقعا سورپرایزمون کرد

نصب کردن بازیهای جدیده

خودت یاد گرفتی حتی بازیها رو اول نصب می کنی و بعد بازی می کنی

از اینکه از روز اولی که به لپ تاپ علاقه نشون دادی من از خیر اپ تاپم گذشتم و کاملا در اختیارت قرارش دادم تا بتونی همه چیو تجربه کنی خیلی خوشحالم

فکر می کنم همین کارم باعث این همه پیشرفتت شده البته اینم بگما از اعتیادت هم بهش خیلی کم شده در حد روزی یک ساعت که دیگه به نظرم زیاد نیست و خوب تونستم کنترلش کنم

 

مامانی تازگیا براتون چند تا کتاب خریده که اعداد و حروف انگلیسی و فارسی رو با رنگ آمیزی یاد بگیرید و خودشم با حوصله همه رو بهتون یاد میده

خدا رو شکر خیلی خیلی خوب تو این زمینه پیشرفت کردین

 

این روزا بیشتر وقتتون رو با بازی کردن با هم می گذرونید و با هم حسابی بازی می کنید و کیف می کنید وقتی می بینم می تونید دو تایی در کنار هم اینهمه با هم خوب و خوش باشید خستگی این چند سال از تنم میره و خدا رو شکر می کنم که شما دو تا گل خوشگل رو با هم بهمون داد