یه روز خوب در باغ لاله های گچسر

ما روز جمعه 18 اردیبهشت با خاله مریم و عمو ایوب و مامانی و بابایی رفتیم یه جایی که یه عالمه گل خوشمل داشت....قرمز؛زرد؛ صورتی؛ بنفش و یه عالمه رنگهای خوشگل دیگه.....جاتون خالی ...خیلی خوش گذشت.....اینم چند تا عکس از این گردش یک روزه















این عکسا رو هم وقتی که از باغ لاله برگشیتم و تو باغ لادن می خواستیم ناهار بخوریم گرفتیم.....



من هی به این مامان می گم بابا من خسته شدم ؛ گرسنه ام ؛ دلم خونمونو می خواد ؛ ولی کسی به حرفم گوش نداد .....منم زدم زیر گریه

ااااااااااااااااااااااااای خدا.......................آخه از گریه آدمم عکس می گیرن.................



نظرات 5 + ارسال نظر
دنیا دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:18 ب.ظ

سمانه داری مریم را هوایی می کنی که دو قلو بیاره که هر روز با شما در حال عکس گرفتنه ... گناه داره نی نی اذیتش م کنید.

دایی نی نی ها پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:03 ق.ظ http://www.dastneveshteh.wordpress.com

آخییی. قربون این نی‌نی‌ها
اینا که از اون گلا خوشگلترن که

احسان و حسین پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:43 ب.ظ http://mahta _ n73@yahoo.com

سلام. خیلی دوست دارم ببینمتون. جوراب ترمز دار براتون خریدیم! چرا نمیاین خونمون که بهتون بدیم؟
احسان و حسین

سلام. خدا حفظشون کنه. خیلی ماه هستن. از طرف من ببوسیدشون.

زهرا دختر خاله احسان و حسین

mary جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:11 ق.ظ http://www.mygirlsara.blogfa.com

به به چه دخمل و پسمل نانازی
خدا حفظشون کنه
عجب باغ گلی رفته بودینا

آوا یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:37 ق.ظ

اخییییییییییییییییییییییی چه اشکایی الهی من فدای این اشکا نازییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد