کیش - قسمت دوم












اینم عکس قوی سیاه

که من عاشقشمممممم








نظرات 9 + ارسال نظر
لیدا مامان آرمیتا جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:10 ب.ظ

همیشه به سفر خواهر و برادر مهربون همیشه خوش و خندون باشید
از دیدن عکسهاتون لذت بردم مخصوصا اون بوسیدن آبدار آرشیدا

آناهیتا و آرمیتا چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:38 ب.ظ

بد نگذره بچه هااااااااااااااااا

مامان دوقلوها سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:46 ق.ظ http://2gholoohaye89.niniweblog.com

سلام مامانی عزیز وقتی وبتون رو دیدیم کلی ذوق کردم که انشاالله دوقلوهای من هم مثل گلهای شما از آب و گل در میان . خدا بهتون ببخشدشون و سایه تون بالای سرشون باشه دوست دارم به وب دوقلوهای من هم سر بزنین و منهم شما رو لینک میکنم !

مامان دوقلوها پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ق.ظ http://2gholoohaye89.niniweblog.com

------------------ () () ()
|| || ||
{*~*~*~*~*~*~*}
@@@@@@@@@@@@@@@
{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
{~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~}
{~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*}
{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*}
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

دوست عزیز سلام این کیک تولد سه سالگی دوقلوهای منه ازتون دعوت میکنم تو جشن کوچیک ما شرکت کنین همین حالا به آدرس وب سایت ذیل !!!!
در ضمن با قدم رنجه تون و نظرتون ما رو سرافراز و دوقلوها رو خوشحال میکنید سپاسگذاریم [لبخند]

سلاااااااااااااااااااااااام

مامان دوقلوها (آوا واهورا) یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:10 ق.ظ

مامانی عزیز می خواستم بالا نظر بزارم اما بسته بود و اینجا نظر میذارم ممنون که به ما سرزدین وممنون از این همدلی تون٬ خدا دوقلوهای گلتون رو حفظ کنه و سایه تون بر روی سرشون باشه مامانی جون راستی فکر کنم قالبتون رو هم عوض کردین اگه اینطوره که مبارک باشه خیلی زیباست ...

مامان قندک چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:32 ب.ظ

به به چه خواهر وبردار مهربونی

خدا حفظشون کنه

لیدا مامان آرمیتا چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:32 ق.ظ

سلام به سما بانو و دوقولوهای گل
بابا بعد از کلی مطلب گذاشتید اون هم با رمز
اگه اشکالی نداره رمز رو به ما هم بگویید

دلمون خیلی واستون تنگ شده پیداتون نیست

s,b چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:20 ق.ظ http://doghiliihaieafsanee.blogfa.com

سلام ........
منو خواهرمم دوقلو هستیم
وب زیبایی دارید
خوش حال میشیم از وب ماهم دیدن کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد